onsdag 28 september 2011

Fortsätt med mig på min resa..

Äntligen. Ikväll är en sådan kväll som jag längtat efter rent känslomässigt.. Jag har fått gjort och avverkat många nyttiga saker under dagen. Eleverna på en av skolorna jag vikarierar på har gett mig massor av energi och varma kramar då de visat att de saknat mig. Jag har tränat, handlat, ätit en god middag och dessutom tänker jag även i drömmarna =) på mer än löpning... hahahaha

För en tid framåt kommer jag att skriva min blogg på tidningen Kroppsnytt

.http://www.kroppsnytt.se/


Ni hittar min blogg på första sidan nu i början och kan därifrån länkas in på mina inlägg. Just nu samlar jag inspiration inför vinterlöpning och kommande tävling, samt andra känslosamma inlägg som belyser  löpningens höghet =)


 Jag ser det som en rolig utmaning och tidningen är dessutom grymt bra  vare sig man är intresserad av styrketräning eller löpning. Ta gärna del av tidningen som finns på flera hundra gym och träningscenter i Sverige.


ADIOS!!!


Min blogg finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar